Khamis, Julai 02, 2009

TERIMA KASIH RAKAN LOKALAN KEMUNTING

Pada 29 jun hingga 02 julai aku berada di kemunting untuk satu latihan Payung Terjun.
Sepanjang berada disana aku disambut oleh rakan rakan lokalan sana. Pada tengahari 30 jun Ongah dan Pak Harun membawa aku keluar makan teganh hari. dan sebelah malam lak aku dibawa berjumpa dengan rakan rakan.
JBT, JTJ, JEN, OPT, BPQ, AOC, ONK, OCC, VZO DAN ramai lagi. Maaf kepada rakan yang tidak ditulis.
Pada sebelah petang ABV, RMX dan OPT sempat berjumpa berhampiran pasar borong kemunting. Rupanya pak aziz, OPT suka ambil gambar. Banyak juga gambar aku dan rakan terjun payung yang dia ambil. Lupa lak nak minta.
Sebelah malam dapat berjumpa dengan FTT(hanafi), ORO (amran) minum dan bual bual.
APA YANG PENTING DISINI ADALAH SAMBUTAN KALIN AMAT TERHARU SEKALI. TERIMA KASIH RAKAN2.
Pada 02 julai aku tamat melakukan terjunan dan sempat bersalaman dengan pak aziz.
Dan sebelum pulang dapat juga berjumpa dengan DMG dan BDV minum sebelum aku bertolak pulang ke KKB. TERIMA KASIH SEKALI LAGI RAKAN RAKAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HULU SELANGOR AMATEUR RADIO FAN CLUB